deborahopreis.reismee.nl

nog een nachtbus verwijderd....

Argentina, wat een verschil!
Alles is ineens weer zo luxe en westers en toch met een Zuid Amerikaans tintje!
En het allerleukste zijn de prijzen: alles is te goedkoop! Je voelt je gewoon bijna schuldig als je de rekening krijgt na uitgebreid tafelen.

De eerste stop na San Pedro, Chile, werd Salta, een echte universiteitsstad (talloze jonge studenten) en een populaire vakantiebestemming van de Argentijnen. Salta is een super mooie, vredige en rustgevende stad. Met een kabelbaantje kun je een berg op waar je een mooi uitzicht hebt over de gehele stad. Op deze berg vind je talloze ´ontspannende´ argentijnen, van jong tot oud, met de onder meer bekende mate (hierover later meer).

Helaas had ik niet te lang de tijd in Salta. Ik weet dat ik hier nog een keer terugkom en ik heb wat vrienden die ik in Buenos Aires ga meeten.

Nog een nachtbus verwijderd van de stad waar ik al zo lang naartoe wil; zoveel leuke en enthousiaste verhalen gehoord, zoveel gelezen en mensen leren kennen uit die stad….!
Buenos Aires..... 19 uurtjes.....!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active