deborahopreis.reismee.nl

hostel-life....

En ja...het echte hostelleven he ik deel mijn kamer vooalsnog met 5 boys waarvan ik nog steeds niet precies weet wie het zijn. Vanacht kwamen er twee laat thuis, twee vetrokken vanochtend vroeg en een nieuwe roomie deed zijn intrede....dus een enerverende nacht met veel slaap.......Ook leuk… als laatste heb je natuurlijk de slechtste plek, in dit geval bij het raam dus lekker muggen…. Gelukkig kwam ik er vannacht achter dat twee mensen vertrokken dus heb ik snel al mijn beddengoed en spullen verkast naar het andere bed. De boys die ik tot nu toe heb ontmoet zijn wel coole gasten… geen sloebers. De echte sloebers vind je hier nog niet denk ik.... Mexico is vergele met de andere Lateins Amerikaanse landen nog vrij prijzig. Ook zitten hier veel toeristen (weekjes mensen). Wel kom je natuurlijk mensen tegen die niet meer zoveel waarde hechten aan hun voorkomen....We hadden het even over het theater in Mexico City en toen was het oh maar daar heb ik geen kleren voor hoor…. (tja…..ik wel ). Maar misschien dat ik over twee maanden heel anders praat.
Maar I´m getting there.....

Ben vandaag dus een beetje de stad gaan verkennen.....mooie cathedraal gezien, Zocalo, Palacio National, Palacio de Bellas Artes, de oudste ruines van Mexico City: Cuicuilco (als ik het goed schrijf), de metro uitgevonden (heel easy maar wat een hel.... het is er bloed HEET) en met verschillende mensen gekletst. En maar liefst 3,20 dollar uitgegeven (20 cent metro, 2 x 1 dollar water, 1 dollar burrito) Morgen naar de tuinen van Xochimilco (iets wat ik altijd al heb willen doen). Ik krijg steeds meer zin om dingen te gaan doen en om te gaan reizen. Over drie dagen komt een vriendinntje van mij uit NL en gaan we op pad. Ik ga me deze week even verdiepen wat de planning een beetje gaat worden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active