deborahopreis.reismee.nl

uitgaan en drag show

Uitgaan…. Tja het hoort bij mijn leven en natuurlijk hoort bij een stad als Fresco ook een dynamisch uitgaansleven. Om de echt coole dingen te vinden denk ik dat je hier iets langer moet verblijven... De laatste dag kwam ik pas de mensen tegen die me op de echt underground dingen hadden kunnen brengen... SF is namelijk echt breed qua uitgaan... van de hiphopscene tot aan de club en house clubs. Desalniettemin heb ik me meer dan uitstekend vermaakt in de Ruby Skye… een grote, commerciele club (toch wel enigszins trendy, vond ik) midden in het centrum. Het deed me een beetje aan Crobar in NY denken maar dan met meer stijl. Crobar vond ik nogal plat.
Ruby Skye is een club met een mooi interieur, veel verschillende dansacts en de avond dat ik er was, een meer dan super DJ. Volgens mij hebben we meer dan drie uur non-stop gedanst.

San Fransisco, de gay-city bij uitstek... Daarom vond ik dat een avond in een legendarische gay bar niet mocht ontbreken. The Stud is de oudste gay bar van de West Coast waar ze iedere dinsdag een drag show hebben. Nou, kom ik uit Amsterdam dus ben ik wel wat gewend maar vond het toch wel een hele bijzondere ervaring. Heb nog nooit zo lang op een drankje moeten wachten, nog nooit zoveel ‘dressed up’ en aparte types bij elkaar gezien. Heb zo gelachen met iedereen.....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active