deborahopreis.reismee.nl

Naar LA en auto experience!

Zondag aan het einde van de dag kon ik dus naar LA vliegen. Ik heb een hekel aan inpakken en kan het ook echt niet. Mijn baggage gesorteerd, veel dingen in NY gelaten maar met toch nog behoorlijk veel baggage naar LA vertrokken.

Vond het een hele zware vlucht maar dat zal wel aan mezelf liggen (weinig geslapen): Het is drie uur eerder dan in NY,. 6 uur vliegen, geen eten tijdens de vlucht en kwam laat aan.

Aangekomen op LAX met een shuttle naar autoverhuur en ik was zooooo nerveus. Nog nooit in Amerika gereden, ken LA niet, nog nooit automaat gereden, ‘s nachts en een 50 minuten durende rit! Ahhh en daar komt bij dat ik niet goed ben met kaarten e.d. Ik kan wel ok rijden maar zelfs in NL kom ik met een routebescchrijving zo nu en dan nog wel eens verkeerd uit.

Maar waarschijnlijk aangezien ik zo moe was, wel optimaal geconcentreerd en een wonder: in 1 keer gevonden. Een huis met zwembad en Jacuzzi, nog geen 200 meter van het strand… niet verkeerd . Meteen in bed gejumped en 13 uur geslapen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active