deborahopreis.reismee.nl

De grote schrik!

Krijg zaterdagochtend een mailtje van degene bij wie ik in LA ga verblijven met een routebeschrijving vanaf het vliegveld.

Prima…. dus ga maar een auto reserveren. In LA is dat namelijk van cruciaal belang.. Het is zo groot en aangzien ik op Huntington Beach verblijf, aan het strand, beetje buiten de stad, moet ik mezelf kunnen transporteren. Dus wil de datum invullen, was ervan overtuigd dat ik zondag zou vliegen…
Om een lang verhaal kort te maken. Ik ben vaak een behoorlijke chaos en dit bevestigt het wel weer: vlucht gemist!
Aangezien dit me wel eens vaker is gebeurd, met name tijdens werkvluchtjes, weet ik hier wel mee om te gaan. Ik ben er niet trots op maar ik zie het deze keer maar als een wijze les dat ik echt wel even scherp moet blijven. In landen in Midden en Zuid Amerika kan ik me dit namelijk echt niet permitteren.

Een ochtend en halve middag op het vliegveld doorgebracht (erg irritant), menig personeel flink laten zwoegen met mn ticket (mijn straf zullen we maar zeggen) maar uiteindelijk alles goedgekomen.. Ik kon uiteinedlijk mijn ticket, tegen een kleine betaling, veranderen naar de dag waarvan ik dacht dat ik zou vliegen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active