deborahopreis.reismee.nl

FIETSEN OVER TIMES SQUARE!

Tegen het verkeer in fietsen op Broadway by Night, FIETSEN OVER TIMES SQUARE!: iets wat ik altijd heb willen doen en misschien wel een van de leukste dingen die ik heb gedaan. Ik weet dat ik niet goed bij mijn hoofd ben maar het was zooo leuk.

Samen met een vriend van mij zijn we vanuit Brooklyn over de Brooklyn Bridge naar Meatpacking District gefietst. Dat is nu de meest trendy neighbourhood van NY met allerlei restaurants, clubs en bars. Ook hebben alle fotostudio’s zich daar gevestigd. Een vriend van mij is fotograaf en werkt daar, dus kon me die buurt even goed laten zien. Daarna terug naar Brooklyn Bridge om foto’s te maken (met zonsondergang is dat het mooiste) om vervolgens door Manhattan naar Times Square te fietsen. Wel een hele tocht maar vond het zo leuk dat ik niet eens weet hoelang we dr over gedaan hebben. Het is zo een bijzonder gevoel dat je door de auto’s en taxi’s heen sjeest, echt de ultimate freedom. Ik ben niet de ultieme hero dus ben, niet geheel onverstandig, aan de kant van de weg gebleven. Die vriend van mij daarentegen is met de camera even lekker door het verkeer heen gegaan wat me super mooie film beelden heeft opgeleverd. Jammer dat ik ze niet op de site kan laten zien. Uiteindelijk helemaal terug naar Brooklyn gefietst. Was goed stuk na afloop maar onvergetelijk!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active