deborahopreis.reismee.nl

partylife!

En oh… ik ben teveel uitgeweest. Op de een of andere manier kom je in NY met zoveel mensen in contact en is het altijd wel leuk om ‘s avonds even wat te gaan drinken waardoor je vervolgens wel weer eregns belandt. Er zijn heel veel verschillende mogelijkheden: het is maar waar je van houdt.

Wat ik zelf altijd het leukste vind, is de iets meer bijzondere en aparte feestjes, waar meer gebeurdt dan alleen maar een DJ die draait. Spirit NY organiseert aparte dingen: feestjes met bijzondere acts, yoga, massages, tarot, lichtshows, raw food... heel spriitueel allemaal en het leuke is dat mensen echt ‘ dressed up’ uitgaan. In Brooklyn vind je veel leuke dingen. Een leuke uitgaansbuurt is around Bedfort Ave. Heel veel hippe/trendy en lekkere restaurants/cocktailbarretjes.

En natuurlijk de places 2b (het verandert natuurlijk iedere dag) Bungalow 8 en Lotus,… waar alle celebs komen. Het is dan ook overtrendy, beetje te! Er gebeurt eigenlijk niet zoveel, buiten het feit dat je een Puff D, Paris H of Britney S tegen het lijf loopt, het is maar hoeveel waarde je dr aan hecht. De muziek is erg leuk, het eten lekker en het blijft gwoon een goede partyspot..

Een goede ordinaire tent is natuurlijk de Crobar: mega club met allerlei zalen met een massa mensen. Leuk om een keertje naartoe te gaan maar niet echt mijn ding! En zo kan ik nog wel even doorgaan. Je moet in NY even uitvinden wat er allemaal is, beetje rondvragen en kijken wat je zelf het leukste vindt.

Ik moet in LA denk ik NY goed gaan verwerken: even goed nadenken over wat ik allemaal gedaan heb. Iedereen vraagt aan me wat er dan zo leuk en bijzonder is aan NY maar ik denk dat je dr echt moet zijn om daar achter te komen. De eerste keer in NY was ik helemaal niet zo onder de indruk , bij mij is het nu pas echt ontstaan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active