deborahopreis.reismee.nl

laatste dagen

De tijd is NY is gevlogen… de laatste week was erg raar met een dubbel gevoel. Aan de ene kant natuurlijk heel veel zin om verder te reizen maar aan de andere kant zo moeilijk om weg te gaan uit deze fantastische stad. Ik wil hier ooit een tijdje gaan wonen en werken… hoe weet ik nog niet maar het gaat gebeuren.

Wat heb ik de laatste tijd gedaan? Ik ben blij dat ik af en toe opschrijf wat ik op een dag doe, anders vergeet ik het gewoon. Ik heb, zoals in mijn vorige log beschreven, heel veel door de stad gelopen en geprobeerd zoveel mogelijk van NY te zien en te bezichtigen, zoals een echte toerist dat doet. Dat is namelijk iets wat ik nog nooit echt had gedaan. Alleen Empire State Building heb ik wederom niet gehaald. Ik vertik het gewoon om in zo een lange rij te gaan staan. Als je denkt dat je de buitenrij hebt overleeft, begint het binnen verhaal, waar je ook nog eens twee uur mag wachten.

Musicals
Ik heb veel musicals gezien waaronder de premiere van ‘All Shook Up’, : een musical met nummers van Elvis, een leuke, fun musical waar je helemaal blij uitkomt. ‘ Wicked’, de story after ‘ the Wizard of Oz’. Ik hoorde dat dit een van de toppers was en het is echt heel erg fascinerend. Mensen vliegen door het publiek, lichten, kostuums, decors… het is een groot spektakel en het klopt gewoon. Nederland forget it! Bij een Broadway show wordt gewoon alles uit de kast gehaald en da tzie je in het resultaat. Verder Phantom, Lion King en Movin’ Out.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active